Trainingen

leren, groei, flow, persoonlijke ontwikkeling, effectiviteit, assertiviteit, assertief, coaching, coach, Wageningen, workshop, training, cursus, jaarprogramma

“Ik wil me verder ont-wikkelen!”

Inspirerende en exclusieve trainingen persoonlijke ontwikkeling en zakelijke ontwikkeling
Kernwoorden: praktisch, interactief, eigentijds met een vleugje humor.

  • NIEUW in 2014: Jaarprogramma PulZZ start op vrijdag 7 februari 2014 en bestaat uit het beste van het beste op het gebied van het bewust worden van uw eigen kracht, het loslaten van oude patronen, het doorbreken van vicieuze cirkels, het bewust resoneren met uw omgeving, energievelden en kwantumfysica. Dit programma is speciaal voor diegenen die in een heleboel kleine stappen een reuzensprong willen maken. Praktisch, eigentijds, verrassend en met een geweldig resultaat. Veel mensen overschatten wat ze kunnen bereiken in één dag, maar onderschatten wat ze kunnen bereiken in één jaar.
  • masterclassIK! Nu of nooit, voor iedereen die de combinatie wil maken van plezier, effectiviteit, richting en uitkomen op zijn/haar gekozen bestemming. In deze masterclass leert u geen trucjes en het biedt u geen snelle oplossingen. U leert de fundamenten van effectief leidinggeven. Eerst over u en uw eigen richting, pas daarna over de richting van de mensen in uw directe leef- en werkomgeving. Hoe kunt u leiding geven zonder eerst uw eigen kompas te hebben afgesteld?
  • Inspirerend leiderschap:  Voor de leider van nu: doorgaan op de oude weg is geen optie meer, maar hoe dan? De markt verandert, net als de tijd, de omgeving en het team. De kern is: zelfbewustwording, kwaliteiten verder ontwikkelen, diverse tools om inspirerend leiding te geven en in eigen kracht te blijven staan. Gedaan krijgen wat u wilt. Uw team zonder moeite kunnen enthousiasmeren en inspireren. Zonder dat het energie kost en juist energie geeft. Ervaar zelf hoe fijn het is om aan het einde van een werkdag met een tevreden gevoel en een brede glimlach naar huis te kunnen gaan en  energie over hebben voor uw gezin.
  • Business hospitality:  De basis is: gastvrij en klantgericht waarbij uw klanten het gevoel ervaren dat zij een VIP-behandeling krijgen, terwijl het voor u en uw medewerkers een ‘standaard’-aanpak is met een meer dan dubbele impact. Klanten zullen enthousiast worden over de persoonlijke aandacht en daardoor uw ambassadeurs worden. Ambassadeurs die uw goede bedrijfsnaam en -aanpak doorvertellen. Gratis reclame, van mond-tot-mond. De allerbeste reclame.
  • CommunicatietrainingVerbeter de kwaliteit van communicatie, zowel intern in de organisatie als extern met uw klanten. Hoe krijgt u gedaan wat u graag wilt? Hoe zegt u nu kort, duidelijk en krachtig wat u feitelijk bedoelt? Hoe geeft u op een professionele manier feedback zonder te vervallen in discussies of ruzies? Hoe gaat u om met ontvangen feedback? Verschillen tussen gedrag en persoonlijkheid? Enz. ‘Als u de ander geen feedback geeft, ontneemt u hem de kans om zich te verbeteren…’
  • Professioneel telefoneren:  Behulpzaam en gelijkertijd snel en direct de klant op de juiste manier te woord staan. Efficiënt telefoneren, zakelijk, klantgericht en vriendelijk, het signaleren van het type klant, omgaan met ‘lastige’ klanten, enz.
  • Vergroot uw uitstraling:  Een interactieve training waarbij ‘uitstraling’ centraal staat. De uitstraling van het bedrijf, medewerkers, locatie, klantencontact en benadering, enz. Hoe ziet een klant uw organisatie? Wat verwacht een klant van uw organisatie? Wat mag een klant eigenlijk verwachten? Hoe wilt u zich als bedrijf onderscheiden?

Deze boeiende en enthousiasmerende trainingen zijn slechts een greep uit de vele mogelijkheden en kunnen zowel één-op-één (training persoonlijke ontwikkeling) als in groepen (training zakelijke ontwikkeling) plaatsvinden. Op die manier is een training pas écht een probaat middel om nog succesvoller te worden!

Ervaar zelf hoeveel invloed u heeft op uw eigen succes en pas het geleerde dezelfde dag nog toe!!